onsdag 9 juli 2008

Duscha?

Nu har jag övat piano, lite i alla fall. Jag får väl tänka att de inte tycker att den är lika uttjatad som jag tycker, och därför kommer de tycka att det låter bättre än vad jag tycker. Så länge jag inte spelar fel, och använder mig av några crescendon. Hoppas att pianot i onsala kyrka har lätta tangenter. Ogillar skarpt de med tröga tangenter.

Och så har jag strukit lite tvätt också. Mamma sa att jag skulle få betalt, så vi får väl se.

Älsklingen hjälper min by nu, han skickar massa resurser och trupper. Kärlek på älsklingen <3

Han är för övrigt på väg hit ned nu <3
Vid klockan 6 ska jag gå upp och möta honom vid skolan. Bara 3 timmar kvar!
Av denna anledning över till rubriken:
Jag borde verkligen verkligen gå och duscha nu. Så att jag kan göra mig i ordning och fin för älsklingen. Undras vad jag ska ha för kläder?
Funderar på att ta ett ganska långt halternecklinne och använda som klänning, med vita leggins till och kilklackssandaletterna. Om inte "klänningen" blir för kort bara.
Vi får väl se.

Men jag orkar ju inte gå och duscha. Det är jobbigt. Och mina chips är slut.
Depression.

Jaja, jag ska duscha.. snart.. om en stund..

Bengt undrar om någon saknar dagens låt?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP