torsdag 3 juli 2008

Hannas Önskelista sommaren 2008 !

  • Pengar
  • Presentkort på:
    H&M
    Gina Tricot
    Kicks
    Wettergrens/Bokia (på kungsmässan..)
    Någon affär där man kan skaffa en ny skolväska (typ Åhléns)
  • Elvis-tavlor
    Typ 3 st små, kanske 10x15 cm eller liknande..
  • Pengar att skaffa en ny plånbok för, alternativt presentkort på någon affär som säljer plånböcker
  • Pengar till min klippning/blondering
  • Smycken, som vanligt
    Gärna en fotlänk, ring (storlek 16-17 mm oftast) armband, eller tåring
  • Garn i någon grå, melerad färg, tillräckligt att sticka en halsduk av
  • Skönhetsprytlar (typ ansiktsmasker och sådant..)
  • Choklad!

Där är den!
OBS! Den är anpassad till familjen OBS!
Vänner ska veta att det finns så mycket annat som jag skulle uppskatta mycket, men som man inte direkt får av familjen heller.

Nåja, nu har ni en inblick i hur jag resonerar och hur praktiskt tänk jag har. Mina önskningar bottnar nog mest i en önskan att slippa betala för allt jag vill ha.. xD

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP