måndag 14 juli 2008

Intelligens i överflöd - Episod II

Jag är lite dum dum dum. Dum i huvudet. Igen. Lalala.

Upptäckte igår kväll att utav allt jag kunnat glömma att packa ned, så glömde jag just min sov-t-shirt. Klant är jag. Och älsklingen hade inget jättebra att låna ut heller precis. Bara en tröja han tryckt själv som bilduppgift, med texten "pappa kan jag få min 5.5a snart?". Bah. Han syftade på en femhalva, som man har till moppen typ. Men är det någon mer än jag som tänker på alkohol snarare..?
Jippie, kul att sova i. Och dessutom är den alldeles för kort (vilket han inte klagar på, förstås).

Sedan upptäckte jag också, när jag skulle hämta nåt i min väska, att allt var blött. Jag bara "wtf?!", och sedan upptäckte jag att påsen med allt mitt smink och alla mina badrumsattiraljer var blöt. Så jag for ned med den till badrummet, och upptäckte då att korken till mitt ansiktsvatten inte vart ordentligt stängd. Smart Hanna, smart. Smart att lägga ned en flaska med vätska i väskan utan att kolla om den är ordentligt stängd. Smart. Typ halva innehållet hade läckt ut.
Så nu luktar merparten av mina kläder svagt utav niveas ansiktsrengöringsmedel för torr hy, men det är inte så farligt, för det luktar inte så mycket.. och inte så illa.

Men jag är ju verkligen väldigt intelligent. Bah.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP