fredag 4 juli 2008

Musten försvann

Eller vanligare: Nu gick all musten ur mig.

Jag blev helt plötsligt skittrött och ledsen. Det bara överföll mig sådär. Jag antar att det framkallats av min tristess.

Himlen är rosa nu.

Kanske är lödångorna som förvridit hjärnan på mig lite?
Jag sommarjobbade en stund nyss. Men nu körde allt fast igen, för han hade fått fel lådor, och det var massor som blev fel, så jag kan inte göra mer innan det blir rätt.
Jag känner mig stressad för att de inte levereras i tid. Men jag ska inte tänka på det. Jag ska bara löda, när jag kan. Kom ihåg nu Hanna, att detta ska vara roligt.

På måndag eller tisdag ska jag till stan med Viktoria och leta blus och kjol till begravningen.

Jag är i desperat behov av hysteriskt roliga filmer. Men jag gillar inte Monty Python, och jag har tröttnat på Ace Ventura. Vad ska jag göra?
Jag behöver två timmar fyllda med gapskratt för att må bra igen.
Någon som vet någon himla rolig film?

Vi ska tydligen åka hemifrån redan vid 12 imorgon, samtidigt som Henrik då. Han ska vara där inne 2 timmar i förväg, men visst, jag har ju aldrig något bättre för mig än att vänta!
Får väl lägga mig tidigt, så jag kan komma upp i någorlunda tid imorgon då, utan att bråkas om badrummet med Henrik. *Jättesuck*

Jag är så fruktansvärt tråkig!
Du någon som kanske läste allt detta nu, stackars dig! Inget intressant alls ju. Fy sjutton varför bloggar jag alls? Ingen jävel kan vara intresserad av det jag skriver.
Fy jag är tråkigast i hela jävla världen.

.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP