lördag 12 juli 2008

Dum i huvudet

För jag är dum i huvet. Dummi dummi huvvet. Jättedum i huvet.
Har jag suttit och sjungit den senaste halvtimman. Inför älsklingen. Han stör sig på mig nu.

För jag är dum i huvudet. Beställde ju biljetter upp till Grums igår, och nu kom jag på att jag är dum i huvudet. Jag beställde resor hela jävla vägen från Göteborg till Grums för båda två. Jag är dum i huvudet. Nära 300 kr totalt. Men jag har ju för faan mitt jävla fritidskort, och det gäller till jävla helvetes Åmål. Med det jävla resultatet att jag slösat bort 110 kronor. JÄVLA HELVETES SKIT. Jag är dum i huvudet. Såklart är den inte ombokbar, och inte återbetalbar. Jag är helt jävla dum i huvudet. Varför tänkte jag inte på det? Jag köpte ju för helskotta det förbannade kortet för att åka billigare upp och ned från Grums. Jag är helt jävla dum i huvudet.

--
Nu orkar jag inte med mig själv mer.

Vi var på åhléns tidigare idag, när vi var inne i kungsbacka. Och jag hittade världens sötaste "Pek-Elvis"-bok. En sådandär för småbarn. Herregud, jag är förhäxad av den, jag måste ha den, jag ska ska ska ska ha den. Jag vill ha den boken. Den boken ska mina framtida barn få lära sig saker ur! Jag vill haa!
Sa det till mamma. Men hon sa att hon kan inte med att ge mig den boken, för mormor skulle få hjärtsnörp direkt om hon såg att jag fick en pekbok för barn. Men jag vill ha den boken!

Sedan har jag hittat några söta presenter till Viktoria också. Ingen aning om vad hon kommer tycka. Är ganska säker på att hon kommer gilla den ena, men inte tycka nåt sådär speciellt "wow-moment" om den precis. Den andra har jag ingen aning om vad hon kommer tycka, men jag hoppas hon gillar den med. Planerar att fara in till Karlstad med älsklingen och leta lite mer där.

Men jag är i alla fall dum i huvudet, och nu måste jag packa mer.
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP