onsdag 9 juli 2008

Nörd #1 ?

Satt här och tänkte att "det vore trevligt att veta hur våra scheman kommer se ut nästa läsår".
Nerdigt?
Sedan surfade jag in på skolans hemsida, och försökte komma åt våra scheman. Men det fanns bara en terminsplanering, och den gick inte ens att hämta. *ledsenhest*.

Sjöng karaoke genom youtube på datorn förut, och då måste man höja ljudet jättemycket. Sedan stängde jag ned det, och innan hade jag pausat musikspelaren mitt i Silverstein - My Heroine. Men det tänkte jag inte på, så jag bara tryckte play för att få lite musik. Ut ur högtalarna brölar growl på omänskligt hög volym (och fruktansvärt dålig ljudkvalitet). Herrejistanes. Jag blev vettskrämd.

Och nej, jag har fortfarande inte duschat, Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP