fredag 25 juli 2008

Nu ska jag få lön!

Maha. 1000 kronor får jag för mina ca 15 timmar jag arbetat med pappas kretskort. Bra känns det!

Sedan ska jag få lön resten också. Alltså, jag får ju 1000 kronor i månadspeng, men nu ska jag få dem som lön istället. Haha, så slipper vi betala skatt på dem.
Tydligen får man tjäna 17 400 kronor varke år utan att behöva betala skatt. Och detta blir ju bara 12 000. Så, nu ska jag få det som lön.
Vi kan väl kalla det "ersättning för att jag hjälper till hemma" *host*

Nej nu ska jag nog börja göra mig i ordning för att träffa Viktoria!
Om någon timma, eller två, ska vi ju ses.

Sa jag förresten att jag är helt jeffla jättesmal idag? Jag vaknade och gick in i badrummet, och kunde inte låta bli att lyfta upp pyjamasskjortan och spana in min mage. Det känns alltid speciellt, den känns så "fast" (lol), de dagar då jag är som smalast. Vette fasen hur det blir så, men vissa dagar vaknar jag bara upp och ser precis sådär platt ut om magen som jag vill vara.

Saker att bli lycklig över..
(Och nej, jag är inte underviktig, jag väger 50 kg, är 1,62 lång. Jag är fullt normal. Hade jag varit 3 cm längre hade jag som sagt varit i samma dimension som Priscilla Presley på den gamla goda tiden ^^).

Bengt då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP