onsdag 9 juli 2008

Chipsbegär!

God morgon allesammans!
Här sitter jag och har inte ätit frukost. Bredvid mig står en Pringles Rice-infusions Sourcream and Onion burk (fan va långt namn då! >_< ) och jag försöker att inte frestas av dem.
Men det går inget bra!
*tar ett till*

Det går inget bra för min stad. Jag har alldeles för lite lera. Hoppas älsklingen kan skicka innan han åker. Sedan är det ju för sent liksom..
Bah, äsch, jag kommer nog klara mig. Hoppas jag överlever.
Men om dendär enslige jäkeln inte svarar på mitt brev/mejl/det jag skrev till honom, så ska jag allt försöka igen senare. Lite vanlig vänlighet och hyfs har väl aldrig skadat någon?

Borde äta frukost.
Borde öva på piano.
Borde stryka tvätt.
Ändå sitter jag här.

Haha, nu frågar jag per sms om jag kan få lera av älsklingen. För inne i spelet kanske?

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP