fredag 25 juli 2008

God morgon!

Idag fyller Viktoria 18 år. Grattis på henne. Jag ska till henne senare. Vi ska ses vid 4 eller 5 och så ska vi åka hem till henne och laga mat och fira och ha det skojs. Det blir nog kul :3

Jag har fått en ny favoritlåt, eller ja, en såndär låt som man är galen i för stunden. Kan inte sluta gå och tralla på refrängen.
Nu kör vi gissningsleken här..
Jag skriver refrängen, så ska man försöka lista ut vilken det är innan man läst klart!

"Leaving it all with my only friend
her beauty was lifeless on the stair
Oh baby, I'll carry you away
into the garden's tale
But everything died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seeing it all
Blossom forever more"

Någon som listat ut det än? ^^
Det är The garden's tale, med Volbeat.
Bah, hälften av låten är på danska, men vaddå, man kan ju lära sig. Jag kan inte lyssna på en låt utan att sjunga med, och detta är en bra låt, så nu får jag lära mig danska!

Robert kommer ned hit imorgon. Vid femtiden tror jag. Minns inte riktigt.. Nåja, det blir. Intressant. Nejdå, det blir säkert kul, men jag har annat att tänka på nu, så jag har inte filosoferat över det så mycket ännu.

Hemskt vad lite jag hade att skriva om denna morgonen då. Jaha jaja.

Bengt då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP