onsdag 2 juli 2008

Mycket att göra!

Jistanes vad mycket att göra idag.

Uppe tidigt för att åka till onsala och själaringningen för morfar. I en kvart rang de i klockorna för morfar, och sedan åkte vi hem till mormor för att fika. Nettan och lille Albin var med idag, det var längesedan jag träffade i alla fall henne. Albin var ju med igår med när vi var hos mormor.
Albin ja. Vet inte om jag glömde säga det. Första gången jag höll i en liten bebis! Tre månader om tre dagar är han, plutteliten och jättetyst. Skriker aldrig någonting alls.

Jag har nästan bestämt mig för att spela Av längtan till dig, i egen tappning, på begravningen. Morfar gillade när jag spelade den, och det är melodin alla kommer höra, inte texten. Och det är för morfars skull, inte för de som kommer på begravningen. Jag ser det som at morfar får höra mig spela den en sista gång..

Usch jag bloggar så dåligt just nu, har för mycket att göra.
Onsdagar är ju tevekväll, och vi har sett både Crowned och Project Runway, och just nu har sex and the city precis börjat och vi ska kolla på den så fort jag skrivit klart detta. Vi kollar genom mediacenter på datorn, så vi hör teveserien just nu!

Jag ska bättra mig, jag lovar.
Har städat halva övervåningen idag med, med älsklingens hjälp <3

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP