fredag 11 juli 2008

God morgon? :3

Nja, mer seriöst, jag vaknade vid halv 10 idag faktiskt. Sjukt ont i huvudet har jag också. Precis som igår.

Just nu försöker jag få älsklingen att bädda rent min säng åt mig. Han gör det motsträvigt.
Någonting säger mig att jag ändå kommer få rätta till allt på slutet. För älsklingen kan inte bädda en säng.

Nu såg jag att min Elvis-plansch höll på att lossna från sitt fäste också. Attans. Ska hjälpa honom fixa den nu.
--
Fixat!

Ska vi se om han kan fixa bäddningen med. Nu ska lakanet i sängen. *Vänta med spänning*.
..Det gick ju i 30 sekunder. Sedan var jag tvungen att rycka in i frustration över att han inte ens vet hur man lägger ut ett lakan ordentligt. AAH.

Över till påslakanet. Detta bara vet jag att han inte kommer klara själv. Sist jag hjälpte honom uppe hos sig så var jag "värsta smart" som hade kommit på att öglorna överst på påslakanet var till för att få i täcket med..
Får väl se hur länge han står ut nu. Egentligen är jag inte så arg som jag låter, men han är lite som en jättebebis ibland, som man måste lära det mesta.

Nu bad han mig om hjälp.
Snart tillbaka.

Han tyckte han var duktig som hittat öglorna och kavlat upp täcket över armarna. Men det vart ut och in. Så jag fick göra om det ändå.
Nu lägger han tillbaka kuddarna och gosedjuren.
Men va faaan, inte ens kuddarna kunde han lägga rätt! Kudden som matchar påslakanet hamnade på ena kanten, med en vanlig jävla vit kudde i mitten och längst in mot väggen.

Herregud. Lär han sig inte detta så .. får jag ryck snart!

Nu ligger han och tjötar om att jag skriver elaka saker, och att han ska gifta sig med mig i vilket fall.
Nåja.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP