tisdag 29 juli 2008

Miss i nassen!

Gud så glad jag blev när jag bara snabbt satte mig framför datorn, och kollade, och så såg jag att 7 pers hade kollat min blogg. Utan att jag uppdaterat eller pingat eller någonting! Kul! Pers går alltså in på min blogg sådär för att kolla om jag skrivit något!
Glad blev jag då! ^^

Jag och Robert har varit hos min bror hela dagen idag (igår, tekniskt sett, eftersom det är ny dag nu..). Men det får jag skriva mer om när jag vaknar igen. Tänkte bara skriva något kort eftersom jag blev så glad när jag upptäckte att vissa liksom återkommer till min blogg för att kolla om jag skrivit något!

Nåja.. vänta nu.. sa jag att klockan var efter 12? Och nu är dagen efter igår?
Men då är det ju nu som jag och Älsklingen firar ettårsdag tillsammans!
Grattis på oss!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP