måndag 30 juni 2008

Begravningsdatum..

Nu är begravningsdatumet fastslått. 10 Juli. My gosh det är snart.
Vi blir väl en 25 pers eller någonting i kyrkan. Onsala kyrka.
Skillnad från farfars begravning, då var hela kyrkan fullsatt. Men jag tror att detta kommer bli en minst lika vacker begravning.

Jag ska antagligen spela solo. Antagligen Wilmas tema (från skärgårdsdoktorn, bilderna har inget med saken att göra..), eller Memory (av Andrew Lloyd Webber, denna lilla tjejen spelar mest likt mig, till störtsta delen i alla fall..).
Det är dem jag kan bäst i alla fall.
Spelade inte solo på farfars begravning, kompade dock. Men jag vill gärna hedra morfars minne med att spela en låt. Den får bara inte vara för svår, för i det känslomässiga stadiet jag kommer vara då så kommer det nog vara nog så svårt att spela utan att behöva tänka på tekniken. Så en lätt men vacker låt spelar jag gärna för morfar.

Så nu blir det mycket att göra. Men jag tar mig igenom.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP