onsdag 25 juni 2008

Oooonsdag!

Jag har kommit på att oftast saknar mina blogginlägg alls en rubrik som över huvud taget relaterar till det jag skriver om i inlägget. Det är ju dåligt. Hur många gånger har jag liksom inte bara skrivit "God morgon" på morgonen? (Bara att kolla i listan till höger..)
Så nu har jag ingen intressant rubrik, eftersom jag ännu inte vet vad jag ska skriva riktigt. Men jag kan ju i alla fall upplysa alla om vilken veckodag det är då! Finns ju folk som inte vet det! (Exempelvis jag.. men nu tog jag reda på det!)

Idag har jag tänkt att kanske fara iväg till mamma på moppen och sy hennes gardiner så att hon får ro i själen någon gång. Hon vill att jag ska sy dem innan Henrik konfirmeras, och det är helgen nästa vecka.

(shit vad rädd jag blev nu! Fick ett sms! xD Det var jag inte beredd på.. )

Jo i alla fall, och så får jag ju pengar för att sy gardinerna. Så varför inte. Jag har inget bättre för mig ändå liksom.

Sedan är jag lite (eller väldigt väldigt mycket) putt på Henrik. Han har återigen tagit med sig våran enda tandkräm när han far iväg på saker och stannar borta flera dagar. Tack, bror, tack! Ska jag borsta tänderna utan tandkräm eller?!
Jag sa ju till och med till honom förra gången att han kan väl låta bli tandkrämen, för han kan ju alltid be den han utflykts-handlar med innan att köpa tandkräm som han kan ha med sig!
Jag tar fan inte med tandkrämen varje gång jag åker till Robert.. Men kanske ska börja med det då, så kan han borsta sina tänder utan tandkräm och smaka på sin egen medicin.

Ah, snart ska jag i alla fall äta frukost. Längtar efter mat nu. Jag är hungrig. Men jag har äcklig eftersmak av kaviar i munnen, eftersom jag inte kunde borsta tänderna ordentligt igår!
Blä bläblä, åker jag till mamma får jag ta med mig min tandkräm tillbaka!

Annars hittade jag en intressant sida igår, som behandlar det enda sättet som egentligen finns för att hålla koll på sin vikt/gå ner i vikt/öka i vikt. Intag och förbrukning av energi under varje dygn.
Den räknade ut att om jag äter som jag äter nu, så kommer jag väga 48 kg istället för 50 om en månad.
Intressant.

Nåja, frukost awaits me!

Bengt :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP