lördag 28 juni 2008

God lördagskväll!

Denna dagen har gått fort, för fort. Den har bara försvunnit. Sprungit iväg.

Jag har ont i huvudet som attans, och vet inte hur jag ska bli av med det. Vill undvika värktabletter eftersom man inte ska ta dem för ofta, för att kroppen blir "van" vid dem då och de inte fungerar lika bra sedan när det väl behövs ordentligt.

I alla fall. Ja, vad har vi egentligen gjort idag? Vi har mest spenderat dagen i sängen faktiskt. Nej, inte så. Vi har pratat. Om massor. Mysigt har det varit. Men jag har så himla ont i huvudet.

Visade älsklingen kretskortet jag gjort imorse, och han blev imponerad av hur duktig jag var! Då blev jag glad. Han går ju el, så han borde ju vara bra mycket bättre än mig.

Men nu ska vi faktiskt ut på en liten promenad som vi tänkt gå ut på sedan klockan sex ikväll!
Vi är så snabba! Och ni skulle bara se hur Städat *host* det är här när vi två får rumstera fritt!

Nåja, promenaden kan nog i alla fall lätta min huvudvärk en del.

Bengt har gått och lagt sig och orkar inte välja någon dagens låt, varken för idag eller igår.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP