söndag 8 juni 2008

Allting är relativt

Är det sent eller inte? Ja, det beror väl på vilken plats på jorden man befinner sig, och vilken tid man måste gå upp imorgon.

Ojoj, va fyndig man kan vara! Alltså jag nästan dör vad jag lolar på mig själv just nu.

I vilket fall så ska jag redovisa imorgon. Om Albert Einstein. Varför valde vi snubben från första början? Jag har för mig att det prompt var jag som ville det. Blame on me then. Men nu får det fan gå som det går. Har testat hur lång tid det jag ska säga tar, och första gången tog det 11 minuter, andra gången 9:56. Så det borde ligga någonstans runt 10,5 minuter. Annars får väl Staffan cutta våran redovisning då.

Man ska ha fika med sig också. Men det tänker jag dissa totalt! Orka liksom! Förra gången vi hade fika med oss fick vi oförberett "prov"..

Men nu vart det ju kul folk på msn!
Orka blogga då!

Robert dissar mig nog nästa helg, har jag en känsla av.
Helgen som varit har i alla fall varit trevlig.

Bengt :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP