torsdag 12 juni 2008

Klaaaar!

Woho, kände mig smått stressad ett tag, men nu är allt färdigt. Väskan är typ lika full som den brukar vara när jag åker upp till Robert, undras varför. Tror det är för att jag har handduk och badkläder med mig, det brukar jag inte ha till Robert. Men det kommer det väl bli ändring på snart det med.

Pappa var inte hemma, så skorna fick jag laga själv. Men fräsigt blev det, och det syns knappt. Jag är skillad!

Ääh, mina fingrar är kalla, så min ring snurrar runt och hänger uppånepå (Robert tycker detta är det knasigaste ordet ur halländskan) hela tiden. Tar av mig den.

Nu skickar Josefin en "bra låt". Undras vilken. Intressant att se hur den låter sedan.

I alla fall. Vad tänkte jag på nu. Jo, jag kommer sakna mitt hår. Massor. Fast att de bara klipper typ 1-2 cm så kommer det bli sån himla stor skillnad. Jag vill ha långt fint hår. Men ja, det kommer väl bli längre fortare sedan nu när jag slutat fläta det, som sagt. Jag får se det positiva i saker och ting.

Men dumma pappa som inte är hemma. Får väl se om han minns att jag sa igår att jag skulle klippa mig och sova hos Josefin. Annars får han väl ringa. Pengar till klippningen vill jag också ha ju, nu får jag ta ut dem själv istället. Buhu, snart har jag bara 1000 kr kvar. Och dem har pappa satt in extra. Alltså skulle egentligen mina pengar för denna månaden redan vara slut. Men jag förstår inte riktigt det. Det verkar så.. fel. Jag har inte slösat någonting denna månaden. Förutom västtrafikkortet, och det var bara 500 kr. Nåja, det fixar sig. Så länge jag har pengar överlever jag.

Och nu är det 40 minuter kvar tills jag ska gå hemifrån, så lite har jag allt slösat med tiden. Typ 30 minuter. Men ändå. Jag är klar nu, och jag hade ju marginal.

Fan vad mitt rum är stökigt ändå.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP