onsdag 11 juni 2008

wiiiiiiiiiiiiiom

Här sitter jag. Eller sitter och sitter. Halvligger snarare. Med huvudet mot den hårda sängkarmen till min säng. Hakan inknödd mot gropen mellan nyckelbenen. Dubbelhaka. Varför sitter jag såhär?

Jag gick upp för tidigt idag, alldeles för tidigt. Har bara sovit 4 timmar i natt. Gick i alla fall upp nån gång mellan fem och halv sex. Och duschade. Och gjorde mig i ordning. Och niu sitter jag bara och väntar, vi ska inte åka förrns strax efter åtta tror jag. Blev lite mycket tid över här. Blöh.

Men det är skolavslutning för fan! Härligt som sjutton. Sedan är det ingen mer skola, alls alls alls.
Får se om jag åker till mamma eller pappa direkt efter skolan idag då. Vill gärna spela sims faktiskt, så kanske gör det. Men å andra sidan har jag ont i huvudet, så vad tjänar det till?

Jag kollade just statistiken, jag har haft 3 individuella besökare denna veckan :o
Vilket kan innebära 2 en dag, och så en utav dessa dagen efter, den räknar varje dag som "individuell" eller vad man ska säga. Men trevligt ändå faktiskt. Hela 3 ggr har min blogg blivit läst på 2 dagar. Voj voj.

Jag ska ta min svartvita väska idag, för jag ska hämta en svart tröja hos mamma innan vi far till skolan. Blev bäst så. Måste ha något att ha över axlarna när det är det vädret det är. Vilket är sol med en aning moln och ganska blåsigt. Dessutom är det ju risk för regn. Och fan vad det blåser.

Men nu kanske jag ska ta och göra mig i ordning dårå, och så får jag skriva mer när jag har
sluuuuuuuuuuuutat skolan ffs!

BENGT

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP