onsdag 11 juni 2008

Soooooooooooooooommarlooooooooov!

Först och främst:
Grattis på födelsedagen farfar! Jag saknar dig <3

Önskar att han fortfarande vore här. Minnen kommer igen och väller över mig vid varje sak som kan förknippas med honom. Detta brukade vara hans födelsedag. Nej, det är hans födelsedag. Och jag kommer träffa honom igen, vänta bara. En vacker dag, när jag flyr till en bättre värld (som jag förhoppningsvis förtjänat att vara i) kommer jag att träffa honom igen. Ett kärt återseende som är värt att vänta på.

För det andra så är det sommarlov nu ffs! Sommarlov, nio och en halv vecka, helt fria framför mig!
Vad ska jag göra med alla dagar?
Såhär långt är planerat:
Imorgon, torsdag 12/6 : Klippa mig klockan 14.00
Imorgon, torsdag 12/6 : Träffa Josefin, flumma runt, fara hem till henne, sova över!
Övermorgon, fredag 13/6 : Åka hem igen, förbereda mig på en ensam helg
Midsommarhelgen, 20-22/6 : Vara uppe hos älsklingen och fira midsommar
16/7 : Fylla 17 år!
25/7 : In till Göteborg och lyxresturang med födelsedagsbarnet Viktoria, som fyller 18 år den jäkeln! :o
18/8 : Skolstart

Se, oj vad jag har mycket att göra liksom. Men jag har så mycket mer i tankarna, som jag bara inte har datum på ännu. Någon gång inom en snar framtid ska jag gå med Viktoria på stan. Då ska jag finna nya solglasögon, åka till freeport och kolla på skor, köpa en ny plånbok..
Sedan vill jag åka med Robert till deras sommarstuga, och så vill jag bada i massor.
Det är faktiskt bara dessa första veckorna som är lite tomma, för älsklingen jobbar ju. Så då får man nog mestadels vara ensam. Hoppas att Viktoria har lite tid för mig någon dag ibland..

Men nu kom pappa och bad mig hjälpa till att laga mat. Jag + laga mat = katastrof! Men jag ska göra mitt bästa! Baconsås med pasta, mums!

Bengt :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP