torsdag 26 juni 2008

Plötsligt händer det!

Haha, jag ska iväg till Kieran jag. Tillsammans med Josefin. Vart tveksam först, för jag vet ju att han skulle träffa alla sina vänner innan han åkte iväg till Skottland igen, men å andra sidan hade han ju inte sagt någonting till mig. Så jag visste inte riktigt. Sen sa Josefin att han hade bett henne fråga mig, så nu syns allt från en mycket ljusare sida!

Så nu far jag iväg med bussen om 40 minuter, har ingen aning om riktigt vart jag ska, eller hur jag ska komma hem eller när jag kommer hem. Men detta kan bli trevligt. Möter Josefin på Kungsbacka station då. Tur att man har fritidskort. Nu kostar det liksom ingenting heller.

Skriver kanske när jag kommer hem, om det inte är allt för sent. Men det tvivlar jag på.

Hej så länge, nu ska jag ta någon/några mackor att äta för jag är döhungrig och vet inte vad jag kommer äta inom det närmsta!

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP