söndag 15 juni 2008

Vart..

.. är regnet som vi blivit utlovade sedan i onsdags?
Lite elakt tycker jag, att säga att det ska bli regn hela veckan med start onsdag, och så sitter man här i härligt solsken. Smhi säger att det ska regna från klockan 6-12, 12-18 och 18-24 här i Kungsbacka. Men vi har solsken. Och klockan är halv tolv. Nu får de faktiskt sluta ljuga..

Idag ska jag faktiskt brodera! Bara jag inte fastnar här. Men det ska jag inte göra. För nu får jag ont i axlarna, för för en gångs skull sitter jag upp med datorn i knät. Ligger jag ner får jag ont i svanskotan, nu får jag ont i axlarna. Finns det inget bekvämt sätt? "Skrivbordet" säger alla. "Nej" säger jag, för där finns massa annan skit för tillfället, så där får den inte plats.

Mådde jättedåligt igår kväll, höll på att svimma inne i badrummet och skit, men det klarade sig. Kände verkligen att en förkylning var på väg, med alla dess tecken. Som tur var försvann halsontet under natten, och nu har jag bara huvudvärken kvar.
Som jag sa till mamma igår:
"Jag står ut med att vara hur snuvig och trött och krasslig som helst, bara jag slipper halsontet! det är det värsta".
Tack, nu är jag glad att halsontet försvann, och nu ska jag njuta av min förkylning! lol

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP