tisdag 17 juni 2008

Aj

Jag lagade mat, och den blev jättegod!
Fast när jag skulle ta ut formen ur ugnen, använde mina grytlappar så fint, så började skiten tippa och kana mot mig över gallret, så jag var tvungen att hålla emot med långfingret. Rent reflexmässigt. Och då brände jag mig såklart. Plåster över hela långfingret har jag nu. Fast det är bara en pluttedel som bränt sig egentligen.

Sedan tappade mamma ett glas i golvet så det gick sönder, och jag for ner för att sopa. Kommer på för sent att jag är barfota, och självklart får jag en minimal glasflisa i foten. Försökte peta ut den, och tror att den kom ut. Så nu borde det inte vara någon fara på taket.
Förutom att jag är öm under foten, och knappt kan böja långfingret då.

Annars är jag ganska trött, och just nu är älsklingen underbart söt mot mig på msn <3

Fjäskar som aldrig förr gör han. Fast han blev ledsen när jag inte hade någon cam. Men jag får fatta mig kort, ska packa också idag, och hinna spela lite sims ffs!

Bengt har nu valt ut dagens låt, och den är som följer:
Hoobastank - Inside of you
finns att lyssna på här:
http://www.youtube.com/watch?v=uscINYX8PVA

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP