lördag 28 juni 2008

Woho mina lurar är hemma igen!

Älsklingen kom hit igår. Oh, jag var ju på Ica med Viktoria och handlade godis innan. Köpte dedär vitlökschipsen som jag kom ihåg att han så gärna ville ha för några veckor sedan när vi handlade godis uppe i Grums. Kanske bara är jag som lägger sådant på minnet?
Jag vet exakt vilket godis han gillar, jag börjar veta en del om honom. Jag tror jag börjar känna honom väldigt väl.

Jag har förresten lagt till en lista över vilka bloggar jag läser. Den är verkligen sådärful men det får gå ändå. Det dumma är att jag kan inte lägga till bloggen jag nästan gillar mest av allihopa, http://kenzas.se/ alltså. Är väl bara för att hon har egen domän eller något, så att de inte kan hämta information. Synd i alla fall.

Igår på dagen, när jag hade tråkigt, innan Viktoria drog in mig till Kungsbacka i förtid, men efter pappa hade sagt att nu fick jag sluta arbeta för det var fel på dioderna, då i alla fall, då frågade jag min bror vad jag skulle göra för jag hade så tråkigt.
Då frågade han mig om jag kanske hade lust att göra ett försök till att göra en bild till deras nya demo. Han sa att han hade försökt, och visade mig en bild. Och den var inte helful, men tydligen gillade inte bandet den helt och hållet. Så jag gjorde ett försök. Resultatet blev ganska snyggt. (Följ gärna länken och kolla, lite stolt är jag ^^).
Jag skickade iväg den till basisten i hans band, och han svarade med att den var "ganska snygg (Y)".
Sedan frågade Henrik från sin dator, och då var den "kanske lite för mycket punkrock".
Äh vafan, jag tycker den är skitsnygg, och alla håller inte stenkoll på alla genrer ändå. De spelar något åt rockhållet, bara eget material, och detta är också något åt de hållet. Den är snygg.

Nu kom älsklingen tillbaka från duschen!
Skriver nog senare igen.. Bengt har ju glömt dagens låt igår, det måste rättas till!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP