lördag 14 juni 2008

okejokej..

Jag lovade. Att inte skriva tre gånger igen, på samma dag. Men jag måste bara berätta detta!

(extrem naturnördsvarning)

Idag när vi var ute i gottskär och vandrade runt, så såg jag densitet på marken!
Lilla roh <3 Fysik på marken ^^
Jag blev förälskad direkt. Johanna vände om och tyckte jag var konstig
(notera att det egentligen var ett enormt vitt P med ett snett sträck över, alltså "parkering förbjuden")

Dessutom har jag råkat i dispyt med cosan om två olika tal, och hur de ska lösas.
Dessa talen är:
3 x 9 + 6 ( 6 x 8 / 6)

som jag får till 75, medan han får det till 41,

och:
( 27 / 3 + 6 ) x 56 - 22 x 3

Jag får det till 774, han får det till 150..

Är 100% på att jag har rätt. Men han är envis!


Bengt, jag skäms

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP