fredag 27 juni 2008

God fredagsmorgon!

För det första har jag något som påminner jäääääääääääääääääääävligt mycket om växtvärk i mitt högra knä! Och det stör ihjäl mig för det är redan "bevisat" att jag inte växer mer, så varför besvära mig med växtvärk?
Hade samma sak igår fast i vänster knä när jag skulle sova. Så irriterad på det, kunde inte somna på en timma extra bara för det.
Men jag tror det beror på att det är kallt omkring mig. Brukar bli så ibland då. Framtida reumatiker, hej.

Ska börja sommarjobba idag i alla fall!
När pappa kommer hem från Göteborg, vid ett någon gång, så ska han börja visa mig vad jag ska göra och sådant. Kul ska det bli!

Sedan klockan 20 i 10 ikväll är det dags att möta älsklingen på Kungsbacka station! Som jag har längtat, även om jag är en aning putt på honom för tillfället. Men då ska vi i alla fall skynda oss till ICA på Kungsmässan, och handla godis. Godis är gott. Jag har saknat godis också.

Än så länge har bara 2 pers kommenterat min bild om vilken hårfärg som var snyggast. Självklart väljer de den som är i mitten. Den förste för att han tycker att blont hår är fult över huvud taget, så han blir väl gladare ju mer mot mörka färger det går. Och den andre för att, ja det vet jag knappt, hon vill ha så blont själv, men lyckades inte få den färgen sist hon försökte. Och hon gillar att dissa andras utséenden, så än så länge tänker jag bara strunta helt i den kommentaren. Önskar att det kom lite vettigt folk och kommenterade snart. Känner mig lite sänkt..

Men nu ska jag duscha och äta frukost och allt såntdär, så att jag inte behöver pyssla med det så mycket ikväll utan kan jobba mer istället.

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP