måndag 23 juni 2008

JAG HATAR SJ!

jävla-helvetes-sepe-skit-damp-sepe-skit-jävla-mongo-bajs-äckel-
störda-hat-sj!
Jag HATAR HATAR HATAR HATAR sj! HAAAAAAAATAR! Jävla sepe-sj har ställt in alla direkttåg mellan Göteborg och Karlstad, så nu måste man byta mellan tåg och sepebuss i Öxnered och jag har ju skaffat mitt fritidskort för att kunna åka ENKELT OCH BILLIGT mellan mig och robert och jag hatar dem för att nu blir det krångligt och jag kunde lika gärna tagit säfflebussen, men den sepebussen går bara klockan 11 på morgonen från göteborg nu för tiden så jag hatar den med men mest av allt hatar jag SJ för att dom har damp och stänger av linjen mellan mig och robert under hela jävla sommaren! JAG HATAR ER SJ, NI SKA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Citat från min bilddagbok idag.
Jag gjorde en lagom söt illustration också, kolla här !

Jag hatar sj. Hatar. Dedär som jag blev 20 minuter försenad för igår, det ska tydligen blockera hela linjen, hela sommaren!
Jag hatar dem. Varför just nu, när allting var så jävla bra, och jag kunde åka till Robert så enkelt?
Och jag har ju mitt fritidskort nu, så inte fan kan jag åka säfflebussen nu. Nej, för jag har betalat fritidskortet för att göra resorna med tåg billigare. Jag hatar sj för att de gör såhär.
Ville skicka ett litet hatmejl till dem och tala om för dem hur mycket illa jag tycker om deras lilla ändring. Men jag hittade ingen mejladress. Om det är någon som vet någon, så snälla ge mig den!
Jag vill inte ta någon sepebuss från Göteborg och hoppa på tåget i öxnered! Jag vill inte, vill inte vill inte!

Och stackars älsklingen nu som måste göra den resan själv första gången. Tycker synd om honom. Stackarn.
Han gillar inte krångliga saker när man ska resa, det gör inte jag heller. Jag vill sätta mig, åka, vara framme. Inte byta hitan och ditan överallt. Jävla skitgrej.

Jag hatar sj för det. Sj ska DÖ.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP