måndag 23 juni 2008

Ombyggnad!

Nu har jag då äntligen börjat intressera mig lite för designen på denhär sidan. Inte för att jag tycker den var ful innan, jag gillar faktiskt layouten och allt sådant.
Men nu är färgerna bytta till sådana som är mer mig! (förut var det mest olika gröna nyanser på svart bakgrund). Vitt, svart, och rött är de snyggaste färgerna som existerar, och tillsammans blir de oslagbara.

Dessutom har jag fått inspiration från någon känd blogg på bloggtoppen.se, den ligger tvåa på listan över mest kända bloggar tror jag.
Lika bra att jag slänger in länken;
http://kenzas.se/
någon modell, och eftersom jag är så fåfäng, så gillar jag att kolla på människor som lyckats inom industrin att se bra ut.
I alla fall, till det intressanta;
hon har en smal bild på sig själv i vänstra sidan av bloggen, och nu tänker jag bannemej göra något liknande med mig själv, fast här på högersidan då!
För jag är ju såå snygg att jag verkligen platsar där ;D
Men det får dock vänta tills jag är hos pappa och kan sitta på min egen dator och redigera mina bilder efter behag!

Bengt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP