fredag 23 oktober 2009

Värmland imorgon

Det blev så till slut ändå. Efter några telefonsamtal, ett gäng tårar, och fula ord som allt eftersom byttes mot mindre fula ord.. :)

Vid halv 12 imorgon ska jag ta bussen härifrån, och sedan är jag framme vid halv 4. Inte nådig restid det där. Tänker ta med mig färdkost bestående av vatten, choklad/caramel-kex i äkta sockerchocks-stuk, och en liten chipspåse med sourcream&onion-chips. Har jag tänkt..

Nåja. Jag är sömnig. Måste nog gå upp vid halv 9-tiden imorgon, så det är bäst jag går och lägger mig. Det härligaste med lov är att man nästan alltid lyckas få åtta timmars sömn när man än lägger sig ^^ Så nu ska jag praktisera just det. Att lägga mig. God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP