fredag 23 oktober 2009

Fredag kväll - äntligen lov

Som sagt, det är fredag kväll. Johanna har just varit här och slagit mig i TP ytterligare två gånger. Oj vad allmänbildad jag är, verkligen! Nej men utöver det var det trevligt =)

Men i övrigt går allt käpprätt åt helvete för mig. Jag sitter fast i mammas hus. Bara det är illa nog. Önskar inget hellre än att komma bort här ifrån. Och sedan blev det ingen spelning imorgon på äldreboendet, fick jag veta igår när jag ringde han som har hand om det, utan det blir på fredag istället. Ändrade planer vad gäller Värmland alltså. Så jag skulle kunna åka till Robert redan imorgon bitti. Men nu går allt åt helvete. Klockan är snart 7 på kvällen, jag har inte packat, inte bokat någon biljett, och jag vette fan vart våran "konversation" (läs: arga sms) är på väg..

Jag mår inte bra..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP