onsdag 21 oktober 2009

Händelserik dag med tråkigt slut

Så har man varit i skolan igen, och så har man åkt hem, och så har man följt med när katten skulle på återbesök till veterinären, och så har man kommit hem igen, och så har man ätit middag, och så har man gått på en lång kvällspromenad med sin bror. Det händer inte varje dag. Att man går på promenad med brodern alltså.

So far so good, allt det där är finfint. Sedan kommer det tråkiga slutet. Jag missade 12 poäng på kemiolympiaden. Jag är skitkass. Fy helvete. Jag som tänker satsa på kemi. Ska ju gå på kemigrejen på gymnasiedagarna imorgon i göteborg. Usch det är så inte värt det känns det som nu. Dålig. dålig dålig dålig. Jag fick alltså 28 poäng av 40. Det är ju knappt ett vg om det hade varit ett vanligt prov. Usch fy blä. Jag som trodde att jag kunde något.. nu tänker jag deppa ihop här i några timmar ..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP