fredag 30 oktober 2009

Det gick bra :D

Wiho, gamlingarna gillade det :D Jag är glad ^^ Fast att jag spelade fel TRE gånger på introt till första låten och fick börja om helt... heh, bra början liksom... men duktig som jag är klarade jag av att tänka "äsch, man spelar alltid fel Någon gång - nu har jag redan gjort fel så nu kan jag göra rätt på resten! :D"

Jag är glad och nöjd.. och så fick vi 200 kr var för insatsen också... då blev jag Ännu gladare! :D

och av en gullig tant från äldreboendet fick vi denna:

hon var också söt nog att ställa sig upp mitt i allt mellan två låtar och säga att "sluta inte med detta, sluta Aldrig med detta, ni spelar så fint så detta måste ni ta vara på!" .. hon påminde mig om mormor ^^

Och så fanns det en söt farbror där som påminde mig om morfar också... jag gillar gamlingar :3 Dom hade det så mysigt.. så vill jag också ha det när jag blir gammal ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP