måndag 5 oktober 2009

Hejhej här är jag..

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit någonting idag.. hann helt enkelt inte imorse, och sedan har jag haft fullt upp hela dagen..

Ä sjukt stressad över allt jag har att göra den närmsta veckan, känns som att verkligheten har hunnit ifatt mig nu. Detta har jag att göra inom den närmsta tiden:

-Onsdag: Fysikprov. Inte pluggat klart till detta än.
-Torsdag: Studiebesök. Inte förberett någonting inför detta, som antagligen är det viktigaste i hela vårat projektarbete, än.
-Fredag: Spanskaprov. Inte pluggat, men jag tror att jag kan det rätt bra.
-Tisdag nästa vecka: Prov i Matte D. Inte pluggat, men man kan inte plugga till matteprov..
-Onsdag nästa vecka: Jag håller i idrottslektionen. Har inte förberett klart än.

Jag går under här borta. Till råga på detta ska jag försöka lägga mig tidigare för att orka upp klockan 3 (!!) på torsdag för att komma iväg till tåget i tid..

Så det här tråkiga får nog bli mitt enda inlägg för dagen.. ni får ha överseende med mig de närmsta dagarna, så lovar jag att komma tillbaka på bättre humör sedan när jag lättat på tyngden lite..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP