torsdag 15 oktober 2009

Intenetdöden + läxor

Hejhej allihopa! Ber om ursäkt för att jag bara försvunnit på det här sättet. Men det har liksom inte varit så lätt att göra annorlunda.. internet försvann nämligen helt för alla i hela västsverige med våran internetleverantör igår.. så jag hade liksom inget val..

Och idag var internet i och för sig tillbaka, men nu har jag haft ett ton läxor att plöja igenom. Nu är jag åtminstone klar med dem med, så NU har jag tid att sitta här och skriva igen!


Dagen till ära har jag en rosett i håret ^^ Ber om ursäkt för minen, klarar inte av att se normal ut såhär sent på kvällen..

I övrigt så var det ju massor med saker jag ville säga igår som jag inte fick sagt! Till exempel att det kanske gick riktigt bra på kemitävlingen (hon skulle rätta det helt till imorgon eller början på nästa vecka, så snart vet jag! .. fick i och för sig veta att jag missat åtminstone 4 poäng idag, men ändå, allt är inte klart än, och det fanns massor med fler poäng!), och att jag fick tillbaka mina första samhällsinlämningar + provet vi gjorde, och jag hade fått mvg på alltihopa! Så nu verkar betyget gå åt rätt håll i samhällskunskapen också, och det känns bra! :)

Och så fick jag veta idag att jag fortfarande ligger på ett stadigt mvg i kemi, och det känns förstås också bra :)

Nej det var nog allt för stunden. Jag återkommer när jag vet vad det var jag glömt som jag ville skriva om!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP