onsdag 7 oktober 2009

Jag från hamsterpaj!

"nämen gud, är det du från hamsterpaj?har sett dig skriva där jättemånga gånger, kände igen dig direkt när jag klickade in på din blogg :)"

hihi, såg nyss att jag fått den kommentaren till mitt morgoninlägg igår morse ^_^
Kul ju :) Ja, det är jag från hamsterpaj. Heter "hannna_" där.. ofyndigt kanske :o 2n var liksom redan taget, men jag ville heta hanna xD
Trodde dock inte att det fanns någon som kände igen mig därifrån :o Men kul är det ^^ Synd bara att kommentaren var anonym, hade gärna vetat vem som kände igen mig ;)

Mah. Ja, nu ska jag i alla fall åka in till Kungsbacka igen om en halvtimma, ska spela piano då på våran lilla Duoövning (orkar inte kalla det soulband längre.. det är inget band, och vi spelar inte soul xD )
Sedan får vi se om jag är tillbaka ikväll eller inte.. kan bli stressigt!
Annars hörs vi imorgon kväll igen, och i så fall får ni önska oss lycka till på vårat studiebesök i Linköping!

1 kommentarer:

Anonym,  7 oktober 2009 kl. 17:58  

Klart det är du från Hamsterpaj :) Nicket Hanna blev taget av en tjej som är 9 år,vad har hon ens att göra där? På hp finns det ju sexfrågor och seriösa debatter hon verkligen är för ung för.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP