fredag 2 oktober 2009

Salamanca!

Fick veta på spanskan idag att skolan beviljat pengar till att låta gruppen jag går i åka till Salamanca över en vecka till våren!
Där ska vi bo i familjer, och ha spanskundervisning varje dag. Hihi, ska bli jätteskoj! ..fast samtidigt är det lite läskigt.. känner ingen i gruppen sådär vidare bra, och jag som är så blyg - hur ska jag klara mig i en främmande spansk familj?
Men jag tänker inte låta det hindra mig, jag ska åka till Salamanca, och jag ska ha skitkul!

På tal om skolan hände ju en annan kul grej idag.. titta vad vi hittade i det lilla trädet inne i fysiksalen :

*fnizz* .. min barnsligt omogna humor vet inga gränser xD


och slutligen verkar det som att vårat lilla område var det enda som fick snö imorse? Eller finns det någon annan där ute som också haft snö? Alla trodde jag skojade, eftersom det just bara är början av augusti. Därför har ni erat bevis här:


Tog bilden nyss när jag kom hem från skolan.. det är vad som är kvar efter dagens "värme"..så nu ser ni att jag inte ljög ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP