tisdag 13 oktober 2009

Bra dag, tisdag!

Åh vilken härlig känsla jag har gått runt med i några timmar nu! Livet känns underbart :)
Önskar det fanns fler utav dagarna med denna känslan!

Matteprovet vet jag inte hur det gick, men det är ett senare problem. Jag fick tillbaka fysikprovet jag skrev i förra veckan (det om elektrisk fältstsyrka), och jag hade fått 26 poäng av 28 möjliga. Jag fick mvg! :D:D:D .. och det var tydligen jättemånga som hade misslyckats och skrivit ett helt betygssteg lägre än vad de brukar på det provet. Läraren sa att "hela klassen hade underpresterat". Jag undrar vad jag gjorde då? ^^

Sedan hade jag pianolektion, och där brukar jag i och för sig alltid få beröm. Men idag blev min lärare så till sig att han både stammade och tappade bort sig i meningarna när han försökte uttrycka vilken otrolig naturlig talang jag har och att jag skulle kunna komma precis hur långt som helst om jag bara ville.

Kort sagt: sådanahär dagar gör mig glad! ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP