torsdag 1 oktober 2009

1a oktober

Nu är det verkligen vinter (okejdå, höst kanske), och jag vill ha min vinterjacka! Fryser ihjäl varje morgon..

Nåja. Idag ska vi till skolan igen. Som vanligt. Ska prata med schemaläggaren på morgonen, för jag kanske har missat att få 2 av mina ytterst viktiga kurser på schemat (Matte E och Matte Breddning.. står att båda började i augusti på min kursplan..) så jag måste höra varför det är så.

Efter skolan ska jag till mamma, för att hjälpa henne få igång internet bättre.. det kopplar från sig var 3e minut i några sekunder typ. Inte så bra kanske..

Och ja.. det var väl det ^^

Nej, en sak till!


En söt bild på mig får man ju inte glömma ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP