onsdag 7 oktober 2009

God onsdagmorgon =)

AAH JAG KAN INTE FATTA ATT VI ÅKER IMORGON!! Imorgon vid denna tiden har vårat tåg gått för 10 minuter sedan, det är helt sjukt! Helt jäkla sjukt!
Detta kan lika gärna vara sista gången ni hör av mig innan jag är hemma igen imorgon kväll :o Kanske, men kanske skriver jag senare idag.. beror på hur mycke/lite tid jag har över.. så mycket som ska fixas!

Imorgon ska vi gå upp klockan 3 liksom... 3 på morgonen.. jag hade problem med att ta mig upp en halvtimma tidigare idag (d.v.s. halv 6) , bara för att jag ska åka med bussen nu en halvtimma tidigare.. hurra, fysikprov here i come!



Hejaheja glatt humör! (förstår inte hur fan jag orkar...)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP