torsdag 8 oktober 2009

Jag är lyckligt tillbaka igen!

Voj voj! Jag tog mig hela vägen hem igen! Det var läskigt.. när vi skulle byta tåg i Nässjö så fick vi veta att vi skulle ta x2000 från spår 5. Så vi hoppade på x2000 från spår 5. När vi hittade våra platser så satt det några där. De hade också dom platserna. Vi hade olika tågnummer. De var på rätt tåg. Vi var på fel. Vi var tvugna att ta oss av. Vi ryckte i dörren.. och då började tåget åka!
Fy fasen vad läskigt det var! Men Som Tur Var så var tåget vi hamnat på ett försenat tåg som också gick via Linköping.. så vi kom fram i alla fall!

Själva studiebesöket gav oss rätt mycket, och var intressant, även om det inte var exakt vad vi väntat oss. Men saker är inte alltid bäst om de är som man väntat sig, nu har vi fått nya uppslag och bra idéer! Här näst väntar laborationer =)

Och bilder kommer jag tillbaka med imorgon, för nu har jag varit vaken sedan klockan 3, så nu måste jag verkligen sova! .. fast jag är faktiskt inte trött konstigt nog (!)

.. förresten kommer Robert hit imorgon också =) Stackars honom, jag kommer säkert sova bort hela helgen :(

1 kommentarer:

Johanna 9 oktober 2009 kl. 07:11  

Robert = ingen TP?! :O

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP