lördag 24 oktober 2009

Snart bär det av

Har precis varit nere och ätit lite frukost. Jag älskar frukost! Det är så gott att äta på morgonen (förutsatt att man inte mår illa, att man är hungrig, och att det finns något gott att äta..), speciellt ost och marmelad (L)

För övrigt har jag varit uppe sedan klockan halv 10 ungefär, lite mer än en timma alltså. Men det är förvånande hur mycket jag hunnit med på den tiden! Duscha, föna håret, sminka mig, äta och packa klart! Eller ja, lite packning har jag kvar, men ändå^^


.. och såhär ser jag ut idag :3

Ska gå till bussen om ungefär en halvtimma, så nu kvarstår bara att stuva om allting i väskan så det blir så enkelt som möjligt på tåget (jag har en väska på hjul, modell större.. den är enorm), borsta tänderna, göra lite matsäck och.. ja, gå till bussen :)

Men vi hörs väl senare hoppas jag =)
(om inte Roberts datorbesatta klon vägrar lämna datorn hela dagen..)

1 kommentarer:

Anonym,  24 oktober 2009 kl. 17:06  

Hur många gånger var du tvungen att bleka ditt hår för att få det så ljust? :) Vill ha samma nyans i mitt hår ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP