onsdag 28 oktober 2009

Onsdag morgon

Först av allt: GRATTIS TILL KÖRKORTET VIKTORIA! :D:D:D

och nu:
Det blidde inget stan med Roberts farmor, så nu är allt återigen rätt så lugnt. Robert kommer sätta sig och spela Oblivion strax, och jag funderar över vad jag ska göra. Lite senare kanske Roberts kompis Adam kommer över och så får vi se vad som händer då. Lugn dag igen. Måste fortfarande kolla tåg och boka biljetter och sådär. Och ringa han som håller i våran spelning på fredag. Frågan är vilken tid det är bäst att ringa någon som antagligen jobbar på ett äldreboende? Vilken tid behöver gamlingarna minst hjälp?
Äsch, antingen ringer jag någon gång under dagen, eller kanske vid femtiden någon gång. Äh. Det fixar sig. Ett eller två är nog en bra tid. Bah. Telefonfobi är en jobbig sak att hantera när man behöver ringa folk. Är inte rädd för att prata längre dock, det har jag kommit över.. Det jobbiga är att inte veta om man stör när man ringer. Men jag ska klara det!

Förresten är försvarets hudsalva min nya bästa kompis inför vintern (L)

1 kommentarer:

Johanna,  28 oktober 2009 kl. 19:35  

Är du hemma imorgon kväll får du/ni gärna hänga med till Sticky :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP