lördag 31 oktober 2009

The pictures that didn't make it, del 1

Har nu fått tummen ur och lagt in bilderna från mobilen på datorn.. det är nämligen så att jag tar bilder titt som tätt, men jag orkar inte lägga in dem i datorn.. därför får ni, kära läsare, se massa inlägg utan bilder.. Eftersom detta inte är så snällt, så tänker jag nu lägga in alla relevanta bilder i efterhand, och förklara vad de föreställer. Enjoy!

(vi tar dem i omvänd kronologisk ordning)


Fint erbjudande som fanns uppe hos Robert dagen jag kom dit (lördag 24e oktober)
"1:-/kg"! omg, man köper liksom påsar på 40g var, det innebär att jag kan plocka 25 påsar tacokryddmix för en krona!


Bara en redigerad bild från mitt samhällskunskapsskrivhäfte.. jag gillar att kladda ^^


spelningslistan för igår ^^ .. fast näst sista låten heter "Inbjudan till Bohuslän" .. inte längtan.. -.- skrev den med Josefin nån gång i skolan (den 21e oktober tydligen) och tog kort på den för att inte glömma ordningen xD


Mina schnygga nya skor, fotade på utvecklingssamtalsdagen :D


och detta var min frukost under samma dag ^^ Jag gillar ordentliga frukostar.. fast jag har oftast inte tid att göra några :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP