torsdag 22 oktober 2009

Snygging of the day


.. för just idag blev jag rätt nöjd med hur jag ser ut på bild ^^

En annan sak är det i verkligheten dock, hakar just nu upp mig som fan på att min haka ser enorm ut, och att jag inte kan undvika att få en "vit kant" runt haklinjen (okej, bättre än fjortislinje, men ändå!) som inte går bort hur jag än försöker! Argh. Nu skyller jag på att det är ljuset som faller fel just i badrummet =)

Jag verkar för övrigt ha funnit min klädsliga tvillingsjäl ^^ Spana in denna tråden från hamsterpaj. I ett av inläggen jag skriver så länkar jag tillbaka till inlägget här i bloggen där jag lade in ett collage över kläder jag vill ha denna hösten. Se bara reaktionen sedan ;)

Nu ska jag för övrigt snart få Josefin på besök. Vi ska öva låtar in för lördag, och sedan bär det av in till Göteborg! Ska gå på gymnasiedagarna på Göteborgs Universitet. Jag ska på någon kemimojj som håller på i två timmar. Efter det blir det äta med klassen, och senare ikväll teater med klassen. Det blir mys :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP