söndag 11 oktober 2009

Förlåt mig!

Jag är så hemskt ledsen att jag inte uppdaterat något på hela dagen, men det är helt enkelt så att världen har imploderat över mig. Jag har alldeles för mycket att göra!

Just nu sitter jag här med matten och inser att jag har minst 3 timmar kvar att räkna, och matteprovet är på tisdag. Väldigt lyckat..

Ni får helt enkelt ha ännu mera överseende med mig, efter onsdag blir det lugnare!

Juste, vi hade ju spelning idag också. Alla tyckte vi var jättebra. Jag är förbannad för att dom inte hade slagit på min mick, så min stämma hördes inte. Istället såg jag ut som en jävla idiot som sjöng utan att det lät nåt. Kul. Jättekul.

Idag är ingen bra bloggdag

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP