fredag 9 oktober 2009

Bilderna från den vrickade resan! xD

Jaha, jag antar att vi börjar från början och slutar i slutet!


Här har vi Josefin och mig på pendeln, någonstans runt klockan kvart i 6 på morgonen tror jag bestämt =)


På pressbyrån köpte vi kaffe, fast att åtminstone jag hatar kaffe xD Allt för att få energi!


Utöver det hade vi dessa mackorna som vi gjort innan (syns det att vi skrivit våra namn på? ^^) och drickyoghurtar!


.. och sen har vi Josefin och mig på stationen i Nässjö.. ja, det var här vi gick på fel tåg xD


Och här är Hardford som vi hittade till slut ^^


Senare på eftermiddagen såg jag denna skylten och utbrast "nämen titta, L är större än F!!" .. tror jag började bli lite trött då O.o


Sist men inte minst: mig och Josefin på bussen! .. och ja, jag är medveten om att jag gör samma min på alla bilder xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP