söndag 4 oktober 2009

Bilder från igår

Nämen se god morgon gott folk!
..Faktiskt så vaknade jag inte nu, utan redan vid halv 11 :) Men sedan har vi ätit frukost och lite så, och bäddat bort madrassen som Josefin sov på och sådant. Nu har Josefin åkt också. Så nu tänkte jag ge er lite dåliga mobilkamera-bilder från igår. hmm, jag borde verkligen börja använda min riktiga kamera igen.. kvalitén är liksom inte ens av samma universum..



..bara för att bevisa hur otroligt färgglada vi är båda två XD Bilderna är fula med vilje xD


Det fortfarande levande bandet.. Håkans mössa är mycket snygg måste jag säga! Pappa är han dendär i kören där bakom ^^


och så var det en liten kille där, som antagligen är någon av mina sysslingar (har typ 40-50 stycken, och har nästan inte träffat någon, så anklaga mig inte för att inte veta XD).. han sjöng två låtar, han var 11 år.. jösses vad imponerad jag blev ^^

2 kommentarer:

ari 4 oktober 2009 kl. 15:03  

sv: Älskar oxå svartvitt :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP