lördag 3 oktober 2009

Lördagsplugg

Duktig är vad jag är! Sitter i och för sig fortfarande här i pyjamas och raggsockar (eller okej, nu ljög jag.. raggsockar OCH vanliga sockar under.. är så jävla frusen av mig!), men jag har läst på alla faktalänkar jag hade! Till projektarbetet vill säga =)
Nu återstår bara att se om Josefin gjort det samma med sina länkar.. hon kommer ju hit och sover över ikväll, och imorgon ska vi då arbeta med projektarbetet ^^ skriva frågor och lite sånt inför studiebesöket på torsdag :)

Nej nu är det väl snart dags för mig att duscha. Men pappa sa att han skulle komma hem mellan farmorgrejen och när han åker iväg och börjar rigga, så jag tänkte vänta tills efter dess så att jag inte missar när han är hemma ^^

Har en sån himla lust att måla naglarna också.. får väl se om det blir något av det =)

1 kommentarer:

hanna 3 oktober 2009 kl. 13:55  

jaa jag skulle ha behövt måla min också =)
om du gillar musik lika mycket som jag så kolla in min blogg försöker lägga in nu och skön party musik så mycket jag kan :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP