torsdag 22 oktober 2009

Jag behöver ingen önskelista till jul längre..

.. jag har numera denna heliga LÄNK att ge alla istället!

Hela släkten som undrar kommer att få den, den är allsmäktig, den är fulländad, den är fantastisk, den är HABEGÄR! Välj vad som helst från sidan och ge mig och jag kommer bli lyckligare än Anna Anka när hon får träna! (tack Viktoria som satte ord på min enorma lycka xD). Jag dör av längtan. Seriöst, ser ni glasunderläggen, kortetuierna, väckarklockan, väggklockorna, brickan, glaset, den svartvita muggen... SER NI?!?!?!?! Ser ni det underbart fulländade som jag inte kommer kunna dö lycklig förän jag har i min ägo??

och juste, jag ska tacka Viktoria för länken också ;)

1 kommentarer:

Johanna,  22 oktober 2009 kl. 07:21  

Jag kan ge dig slipsen :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP