tisdag 20 oktober 2009

Det blidde en kladdkaka <3

Är förbaskad just nu på att den inte blev som jag ville. Jag vill ha en såndär mer åt det fluffiga hållet, inte en dödbakt sak. Då kunde jag lika gärna låtit bli att stoppa in den i ugnen alls. Ett bra ledmått är väl att den ska släppa från tårtspaden av sig självt, då är den tillräckligt färdig. Det har den alltid blivit förut när jag bakat här. Den här gången blev det mer som.. gegga. Geggamojja. Jag har svårt för choklad i mojjig form, såsom chokladmousse och chokladpudding, så det blir så jobbigt för mig då.. jag vill ju ha kladdkaka!

Men gott var det ändå! Är bara irriterad över den lilla detaljen..
Nej, dags att sova, imorgon är det ju skola igen :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP