fredag 9 oktober 2009

Iväg till skolan idag igen då!

.. som jag i och för sig inte var igår, men ändå =)

Har spanskaprov idag, konjunktiv och imperativ. Vette fan vad just orden står för, men jag klarar det nog galant ändå ^^ Har en förmåga att lära mig böjningar+deras användningsområde, istället för böjningar+namn och namn+användningsform. Mycket längre förståelsekedja där. Å andra sidan pratar lärarna alltid om namnen på dem så det är lite problematiskt..


Nåja. Här får ni en fulingbild på mig också:

..ikväll tänker jag, om känslan håller i sig, erkänna en sak.. utöver att jag lägger upp bilderna från resan då =)

1 kommentarer:

mukta 9 oktober 2009 kl. 17:26  

du har en jätte fin blogg :D <3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP